Информатика пәні бойынша 9-сынып оқушыларына арналған оқу-әдістемелік кешенді әзірлеу тәжірибесін трансляциялау.
2025 жылғы 21 сәуірде Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы Ұзынкөл ауданы білім бөлімінің Кәмшат Дөненбаева атындағы жалпы білім беретін мектебінде Қостанай қаласындағы №19 мектептің информатика пәні мұғалімдері Нургалиева Г.Т. мен Нуртазина Ж.К. ZOOM-конференция форматында педагогикалық тәжірибе тарату жұмысын өткізді. Іс-шара барысында олар 9-сыныптарға арналған информатика пәні бойынша жұмыс дәптерін қамтитын оқу-әдістемелік кешенді әзірлеу тәжірибесін ұсынды. Аталған оқу-әдістемелік кешен оқушылардың информатикадан алған білімдерін тереңдетуге және бекітуге, функционалдық сауаттылығын, пәнаралық дағдыларын, талдау қабілетін, сыни ойлауын, өзін-өзі бақылау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ бағдарламалау мен алгоритмдік ойлаудың негізгі дағдыларын қалыптастыруға және оларды тәжірибеде қолдануға бағытталған. Жұмыс дәптерінде әртүрлі тапсырмалар мен жаттығулар ұсынылған. Мұғалімдер бұл оқу-әдістемелік жинақта 9-сынып оқушыларының информатика пәні бойынша оқу мақсаттарына жетуге бағытталған тапсырмаларды жүйелеп ұсынды.
*Трансляция опыта по разработке учебно-методического комплекса для учащихся 9-х классов по предмету информатика.*
21.04.2025 года в КГУ «Общеобразовательная школа имени Кәмшат Дөненбаевой отдела образования Узункольского района» Управления образования акимата Костанайской области учителя информатики школы №19 города Костанай Нургалиева Г.Т. и Нуртазина Ж.К. провели трансляцию педагогического опыта в формате ZOOM-конференции. В ходе мероприятия они представили опыт по разработке учебно-методического комплекса, включающего рабочую тетрадь по информатике для 9-х классов. Данный УМК направлен на закрепление и углубление знаний учащихся по информатике, развитие их функциональной грамотности, метапредметных навыков, способностей к анализу, критическому мышлению и самоконтролю, а также на формирование и практическое применение базовых навыков программирования и алгоритмического мышления посредством выполнения разнообразных заданий и упражнений, представленных в рабочей тетради. В учебно-методическом сборнике учителя систематизировали задания, направленные на достижение поставленных целей обучения информатике в 9-х классах.