Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Ұзынкөл ауданы білім бөлімінің № 2 Ұзынкөл жалпы білім беретін мектебі" КММ
КГУ "Узункольская общеобразовательная школа № 2 отдела образования Узункольского района" Управления образования акимата Костанайской области
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Ұзынкөл ауданы білім бөлімінің № 2 Ұзынкөл жалпы білім беретін мектебі" КММ
КГУ "Узункольская общеобразовательная школа № 2 отдела образования Узункольского района" Управления образования акимата Костанайской области
"№ 2 Ұзынкөл жалпы білім беретін мектебі" КММ 1985 жылы сәуірде пайдалануға берілді. Мектеп директоры Амрина Аклима Алпамышқызы. Жобалық қуаты 333 орын.Мектепте БӨП 27 тәрбиеленуші. Соның ішінде:1 сынып-18 оқушы, 2 сынып-23 оқушы, 3 сынып-20 оқушы, 4 сынып-18 оқушы, 5 сынып-19 оқушы, 6 сынып-11 оқушы, 7 сынып-11 оқушы, 8 сынып-11 оқушы, 9 сынып-21 оқушы, 10 сынып-8 оқушы, 11 сынып-2 оқушы. Жалпы оқушылардың саны -190. Кадрлық құрамы:мектепте 32 педагог жұмыс істейді, жоғары білімі бар – 26. 32 педагогтың ішінде санаттары: "педагог" - 3,"педагог-модератор" - 5, "педагог-сарапшы" - 8, "педагог-зерттеуші" - 5, "бірінші санат" – 1, "екінші санат"- 1 санатсыз – 9. Мектепте 2021 жылы 222 188 331 теңге сомасына күрделі жөндеу өтті.
16 қарашада № 2 Ұзынкөл ООО базасында Ұзынкөл ауданының білім бөлімі ұйымдастырған кезекті диалог алаңы өтті. Бұл жолы талқыланған тақырып мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу мен бастауыш білім беру арасындағы сабақтастық болды. Диалог алаңы аясында педагог-сарапшы Жаныбекова Жібек Қазиқызы 145-жылдығы атап өткізіліп жатқан Спандияр Көбеевтің шығармашылығын қолдану тәжірибесімен бөлісіп, педагогтармен шеберлік сабағын өткізді. Содан кейін педагогтар екі топқа бөлініп, мектепалды даярлық сыныптарындағы сабақтарға және бастауыш сынып мұғалімі Байболова Аягөз Қайбарқызы өткізген 1-сыныптағы математика сабағына қатысты.
«Біртұтас тәрбие бағдарламасы» – ұлттық, адами құндылықтарға негізделген. Бұл құжатта білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысын толыққанды жүзеге асыру үшін білім алушылардың бойында қалыптастырылуы тиіс құндылықтар мен тәрбиенің мақсаты, міндеттері айқындалады. Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген, әлемдік озық білімді игерген саналы азаматты тәрбиелеу мақсаты көзделеді.
Уважаемые родители, ученики, учителя и гости нашего сайта.
Мы рады приветствовать вас на официальном сайте нашей школы. Сайт адресован всем, кому интересно знать, чем живет наше образовательное учреждение.
Из года в год многое в нашей школе меняется, но одно остается неизменным: школа по-прежнему существует для детей и старается дать детям и Вам, уважаемые родители пространство благополучия, успеха и безопасности.
Наша школа – это большой, надежный, теплый дом, где есть работа и отдых, праздники и будни, и самое главное, – добрые традиции. Сотрудничество педагогов, обучающихся и их родителей, основанное на взаимоуважении и взаимопомощи, является залогом нашего успеха.
Мы утверждаем, что неуспешных людей нет. Успеха может добиться каждый, если предоставить ему соответствующие возможности. Такие возможности мы предоставляем всем желающим.
Наша школа - это учреждение, где активно используются традиционные, хорошо зарекомендовавшие себя методы обучения. Это школа, в которой создана особая, эмоционально привлекательная среда. Яркая атмосфера общешкольных праздников, конкурсов и мероприятий, концерты, фестивали, творческие игры –вот, чем живут учителя и ученики нашей школы.
Хотите узнать больше? Добро пожаловать на наш сайт.
Мы многое еще можем рассказать о нашей школе. Информация, расположенная на его страницах, позволит познакомиться с историей нашей школы, её традициями и ценностями, успехами и достижениями наших обучающихся в учебе, спорте, искусстве. Мы всегда открыты и будем рады, если сайт станет продолжением общения с нашим коллективом.
Дорогие друзья! Мы приглашаем Вас стать нашими постоянными посетителями и заинтересованными собеседниками, ведь и от ваших предложений во многом будет зависеть, какой станет наша школа завтра!
Ағымдағы жылдың 20.02. күні мектебімізде кәсіптік бағдар беру апталығының аясында 1-11 сынып оқушыларына арналған, мектебіміздің кітапханашыларының ұйымдастыруымен «21 ғасыр мамандығы» виртуалды саяхаты атты көрме ұйымдастырылды ұйымдастырылды.
Кейбір заңнамалық актілерге баланың құқықтарын қорғау, білім беру, ақпарат және ақпараттандыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» 2022 жылғы 3 МАМЫРДАҒЫ ҚРЗ іске асыру жөніндегі шаралар туралы ҚР ПРЕМЬЕР МИНИТРІНІҢ 2022 жылғы 16 шілдедегі №113 ӨКІМІ «Білім туралы» ҚРЗ 5-бабының 46-25) тармағы орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің (бұдан әрі - ПҚ) жұмыс тәртібін айқындайды.
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу іс-әрекетінің білім беру уәждемесін, үлгерімін, шығармашылық өзіін-өзі іске асыруын, психологиялық жай-күйін тұрақтандыру, бейінді өзін-өзі айқындау және басқа да қолайлы жағдайларын ҚАЛЫПТАСТЫРУ.
Білім беру қызметіндегі қиындықтарды АНЫҚТАУҒА ЖӘНЕ ДИАГНОСТИКАЛАУҒА, консультация беруге, білім беру ортасы жағдайында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу мен қолдау көрсетуге, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогтардың, ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің психологиялық салауаттылығын сақтау және нығайтуды көздейді.
Психологиялық қызмет – білім беру ұйыымының АЛҚАЛЫ ОРГАНЫ. ҚҰРАМЫНДА – білім беру ұйымы басшысының (диретордың) орынбасары, педагог-психологтар, әлеуметтік педагог. Психологиялық қызметтің құрамы орта білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен реттеледі және бекітіледі.
СЫНЫП ЖЕТЕКШІЛЕР, ТӘРБИЕШІЛЕР, КУРАТОРЛАР, ПӘН ПЕДАГОГТАРЫ, МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕР, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді психологиялық-педагогикалық қолдау процесіне қатысады және лауазымдық міндеттеріне сәйкес ата-аналармен және өзге де заңды өкілдермен өзара іс-қимыл жасайды.
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ПРОЦЕСІ
БАСТАУЫШ білім беру деңгейінде – әрбір білім алушының бейімделуі және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру кезінде танымдық және оқу уәждемесін, дербестігін және өзін-өзі реттеуді дамытуда қолдау көрсету.
НЕГІЗГІ орта білім беру деңгейінде – оқытудың жаңа жағдайларына бейімделу, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің танымдық және оқу іс-әрекетін дамыту, жеке және құндылық-мағыналық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі міндеттерін шешуде қолдау көрсету, танымдық процестерге тұрақтылықты қалыптастыру.
ЖАЛПЫ орта білім беру деңгейінде – білім алушы мен тәрбиеленушіге өзін-өзі анықтауға және жеке сәйкестілікке, бейінді бағдарлануға көмек көрсету, мақсат қою және дербес шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға, орнықты дүниетанымдық қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады
ҚЫЗМЕТ ТӘРТІБІ ҚАМТИДЫ:
Бақылау, әңгімелесу, диагностика жүргізу, сондай-ақ білім алушылар мен тәрбиеленушілерден, ата-аналардан немесе өзге заңды өкілдер мен педагогтерден келіп түскен ауызша немесе жазбаша түскен өтініштерді (сұраныс) талдау арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілерді оқытудағы, дамыту мен тәрбиелеудегі ҚИЫНДЫҚТАРДЫ АНЫҚТАУ
Білім алушылар мен тәрбиеленушілерге жеке немесе топтық әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ
Білім алушылар және тәрбиеленушілермен, педагогтармен және ата-аналармен немесе өзге де заңды өкілдермен өзара іс-қимылдың интерактивті нысандарын қоса алғанда, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жөніндегі іс-шараларды, педагогикалық кеңестер, семинарлар мен конференциялар ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ
Әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қамтамасыз ететін педагогтер мен мамандардың ПӘНАРАЛЫҚ ӨЗАРА ІС-ҚИМЫЛЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің табысты әлеуметтенуі, кәсіби бағыттылығын, бейіндік оқу траекториясы мен жеке білім беру кеңістігін саналы таңдауына ЖАҒДАЙ ЖАСАУДЫ ҚАМТИДЫ.
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ ПРИНЦИПТЕРІ
Кәсіби ӘДЕПТІ САҚТАУДЫ;
Баланың жеке басына ЭМПАТИЯ және ҚҰРМЕТ көрсетуді; Білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке және жас ерекшелігін ЕСЕПКЕ АЛУДЫ;
Психологиялық және педагогикалық білімді ИНТЕГРАЦИЯЛАУДЫ;
Баланың құқықтары мен мүдделерін сақтай отырып, ақпараттың ҚҰПИЯЛЫЛЫҒЫН САҚТАУ;
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің, педагогтардың денсаулығына, ар-намысы мен қадір-қасиетіне зиян келтіру мүмкіндігін БОЛҒЫЗБАУДЫ;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілерді білім беру процесінде сүйемелдеудің ҒЫЛЫМИ, КЕШЕНДІЛІГІ, бірізділігін, кезеңділігін және үздіксіздігін ескере отырып жүзеге асыруды.
Өтініштер (сұраныс)бойынша жұмыс тәртібі
білім алушылар мен тәрбиеленушілерде эмоционалды-еріктік, мінез-құлық тәуекелдері мен оқуда және дамуда қиындықтар, сондай-ақ кәсіби күйіп қалудың өзіндік проблемалары анықталған жағдайда педагогтердің өтініштері ;
педагогтің өтініші тіркеледі және психологиялық қызмет мамандарымен қаралады;
психологиялық қызметтің мамандары жағдайды зерттеп, басшыны хабардар етеді;
әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің нысандары мен әдістерін анықтайды;
психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қамтамасыз етеді, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің құқықтары мен мүдделерін ескере отырып, алынған деректердің құпиялылығын сақтайды
ҰСЫНЫЛАТЫН ҚЫЗМЕТ ТӘРТІБІ ПҚ ОРНАТУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ:
Әрбір білім алушыны әлеуметтік және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеумен қамтамасыз етуге қойылатын бірыңғай талаптарды АЙҚЫНДАУ: психологиялық қызметтің бірыңғай бағыттары, мақсаттары, міндеттері, қағидаттары, мүшелерінің және психологиялық-педагогикалық қолдау процесіне қатысушылардың құрамы
Білім беру процесіне қатысушылардың (білім алушылар мен тәрбиеленушілер, ата-аналар, педагогтар) психологиялық қызметіне ЖҮГІНУ ТӘРТІБІН РЕТТЕУ
Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық мәдениетін АРТТЫРУ Баланың құқықтары мен мүдделерінің САҚТАЛУЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
2023 жылдың 14.09 күні жоспарға сай мектептің бракераж комиссия мүшелері асханадағы тамақтың сапасын, жеткізілетін өнімдердің сертификаттарын, нормативтік құжаттарды тексерді.